ראשי | פירוש השם | משמעות השם בן

משמעות השם בן

משמעות השם בן. משמעות השם בן

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: 1. הזכר ביחס אל מולידו "ותלד בן" (ברא' ד' כה).
2. ילד בכלל, פרי בטן האדם וכל החיים "אם על הבנים" (ברא' ל''ב יב) ובריבוי "בני אדם" (ש''ב ז' יד').

יסודות הטבע בשם: ב- אדמה ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  ב'.   ערך גימטרי: 2.

מספר נומרולוגי: 61.

קלף טארוט: מס' 1- הקוסם (the magican).

משמעות אסטרולוגית: כוכב חמה (מרקורי).

צבע מקשר לכוכב: כתום זהוב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:
 ליסוד האדמה השפעה מעט יותר דומיננטית על אישיות אדם זה מכיוון שהמספר הנומרולוגי מזוהה עם מזל שור, הוא בן למשפחת מזלות האדמה. בהשפעת האדמה מתכונותיו הבולטות: אחריות, מהימנות, קפדנות ומידה של החמרה. זהו אדם הקשור למסגרת ולבית, מבכר את היציבות והביטחון על פני שינויים ואי וודאות, מאמין בעבודה קשה, נוטה להתפתח בכוחות עצמו ומפתח את כישוריו באמצעות השקעת לימוד ומאמץ.

הוא ניחן בטביעת עין חדה ליופי, אומנות ואסתטיקה, אינו מתיימר לתקן את העולם ויעדיף להעביר את חייו בהנאה ובנעימות. מטבעו, ישתדל להימנע מהרפתקאות ומסיכונים גופניים ויעדיף ולחיות בסביבה מרווחת ושופעת שכיות חמדה.  אמנם בורך הוא בחוש מפותח לצדק אך לא יסתכן את עורו יתר על המידה כדי להוכיחו זאת.

על היעדר נוכחות יסוד האוויר בשם מאפיל נוכחותו של מרקורי. בהשפעתו, לאדם זה תפיסה מהירה ויכולת לשלב ביחד כוחות שונים, יכול הוא לבצע בחירות בחייו ללא השפעת הרגש ומכאן להצליח לאזן בין הרגש להגיון. זהו אדם שנון, חריף שכל, חושב מהר על חלופות ומגבש דעות, בעל אינטליגנציה גבוהה וזיקה ללימודים. נוטה לבטא את רעיונותיו ודעותיו לעומקם, בבהירות ובחופשיות.

האות ב' מסמלת יציבות ואיזון בין חומר ורוח. היא האות הראשונה בתורה כלומר, היא ההתחלה הממשית של הכל. גם הקוסם מסמל התחלות ממשיות של דברים לאחר שנבדקו ותוכננו מראש. אדם זה אמנם מוקיר את הגירויים הפילוסופיים והאינטלקטואליים אך מבכר את ההנאות החושיות החושניות. יחד עם זאת יש לו יכולת הבנה עמוקה ויכולת שילוב בן מהויות החומר למהויות הרוח.

חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בחוסר שקט, חוסר מנוחה, הססנות והתחסדות. מן ההיבט הרומנטי הוא זקוק למסגרת מחייבת כלומר לנישואים. יתגלה כבן זוג מיני וחושני מאוד, למין חלק חשוב בחייו, לטוב או לרע. אוהב ומבטא את אהבתו במילים רגשיות. צפוי להיות הורה גמיש וותרן הנותן חופש פעולה מצד אחד ומצד שני מקפיד ומחמיר. יש לו, לאדם זה, היכולת להסתגל למצבים חדשים ולהגיב בתבונה ובהגיון. הוא מקרין סביבו אנרגיה חמימה, סימפטית ואוהדת לזולת. לרוב, שואף לרצות את כל סובביו וישקיע רבות עדי להתחבב על כל רואהו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה