ראשי | פירוש השם | משמעות השם אדיר

משמעות השם אדיר

משמעות השם אדיר. משמעות השם אדיר

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:
1. עצום, מלא הוד "לארז אדיר" (יחז' י"ז כג).
2. נכבד, רם מעלה "ואדירי כל חפצי בם" תה' ט"ז ג).

יסודות הטבע בשם: א- אוויר ד- אש י- אדמה ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א'.    ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אוראנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כוחל, טורמלין שקופה, המטייט.

תכונות וכישורים:
ליסודות האוויר והאדמה השפעה די מאוזנת על אישיות אדם זה שכן המספר הנומרולוגי מזוהה עם מזל גדי הוא בן למשפחת מזלות האדמה. בהשפעתו זהו אדם שורשי, מעשי, עם שתי רגליים על הקרקע. הוא ניחן בתכונות מיסטיות מובהקות, בזיכרון מושחז, בסגנון חשיבה מתוחכם, בדרך פעולה מתוחכמת, בתפיסה אנליטית מדהימה ובכישורים מחשבתיים, אינטלקטואליים ויצירתיים מפותחים מאוד. לא אחת ימצא אדם זה את עצמו נאבק ומתמודד בין שני כוחות מנוגדים (אך משלימים): הכוח הראשון, שואף לשאתו למרומי עולם הרוח, ההגות והמחשבה בעוד הכוח השני, מבקש למשכו את המעמקים היצריים, הגשמיים והתאוותניים של החיים.

הוא אדם שזקוק למרחב פעולה מלא, זקוק למרחב המחייה שלו בלי הצקות, בעל ראייה רחבה, אוהב לעזור לזולת, ממציאן ובעל יוזמה, ניכרת בו היכולת להגיע לאיזון בכל התחומים. מהפכים בתחום הלוגי מחשבתי עשויים לפקוד אותו לעיתים רבות בשל השפעת אוראנוס. בהשראת האוויר, הוא מועד למצבי רוח מקיצוניות אחת למשנה, ניגודים אשר עלולים להביא לחוסר יציבות. אדם זה נוטה להתייחס אל המציאות על בסיס אישי וסובייקטיבי ונוהג לצבוע אותה בצבעים דל שחור ולבן. הוא טיפוס שקשה להתייחס אליו בשוויון נפש: יהיו כאלה שיעריצוהו ויהיו כאלה שיסלדו ממנו.

הקלף מתאר מצב בו כל האפשרויות פתוחות, לרוב לטובה. שום כיוון אינו חסום ולכל התפתחות קים סיכוי שווה. מחד, לאדם זה נטייה ללכת אחר רעיונות נעלים ומאידך, עשוי הוא לבחור ללכת קדימה בלי להסתכל על הדרך, להתנהג באימפולסיביות וללכת אחר היצר הנמוך. כשוטה בקלף, יש לו תמימות ילדותיות ואינטואיציה חריפה המאפשרת לו לחדור אל נפש הזולת בצורה נדירה.

אל עניין הזוגיות יטה להתייחס ברצינות ובכובד ראש, אך אין לחשוד בו בשמרנות יתר. זהו אדם אוהב, מיני ויצרי ביותר, זקוק כמו ילד למידה רבה של מגע, חום ואהבה.

חולשותיו יתבטאו בנטייה לביקורת שלילית ובייחוס תשומת לב מועטה לדברים היפים של החיים. ישאף להימצא בחברת אנשים שנונים ופקחים, אך גם כאלה הנוטים לטפוח לו על האגו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה