ראשי | פירוש השם | משמעות השם רונית

משמעות השם רונית

משמעות השם רונית. משמעות השם רונית

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: שיבוש השם 'רון' לצורת נקבה.

יסודות הטבע בשם:  ר- אוויר  ו- אדמה נ- מים י-אדמה ת-מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ר' ערך גימטרי:200.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 19- השמש (the sun).

משמעות אסטרולוגית: השמש.

צבע מקשר לכוכב: זהב/ כתום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: קרניליאן, סיטרין, ג'אספר, גארנט.


תכונות וכישורים:
על היעדר יסוד האש מהשם מפצה המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל טלה, הוא בן למשפחת מזלות האש. בהשפעתו, אדם זה מאופיין באקטיביות ואנרגטיות, בהתלהבות, נמרצות וחיוניות. מפעמת בו אש הדוחפת אותו לבדוק כל דבר חדש הנקרא בדרכו, המעוררת את אנרגיית היצירה שלו ומלהיטה את יצריו. ניחן הוא בנדיבות וטוב לב, באומץ לב וישירות, בעליזות ואופטימיות. זהו אדם גלוי, המקשיב ללבו ונוטה ללכת אחריו, המישיר מבט ולא מתחבא מאחורי דעות ורעיונות של אחרים, המקנה חשיבות רבה לאישיות החיצונית המודעת שלו והמבקש לזכות בהכרת סביבתו על פועליו.

כוכב השמש ממריץ את עולמו הרוחני, מסייע לו לפתח את כוח הרצון ואת הצורך להיות שונה ומיוחד. יש בו אדם זה עוצמה פנימית כמו גם יכולת לנתינה ללא תמורה, מידה של ילדותיות כמו גם סקרנות תמימה. הוא בורך בכל הקשור בתנועה ובתקשורת, ביכולת התנסחות רהוטה וקולחת, בידע רחב (אך לא בהכרח עמוק) ובכישורים יצירתיים מופלאים. לא אחת יתגלה כאדם השואף לאתגרים וכאשר אלה אינם בנמצא- ימציא אותם. לרוב מתקשה הוא לדחות סיפוקים ומתאווה לממש את רצונו כאן ועכשיו, מתקשה לעקוף מכשולים ונטה להסתער עליהם חזיתית, גם אם לעיתים תכופות מוצא עצמו מטיח ראשו בכותל. אל עניין הזוגיות יתייחס באהדה רבה, אך בגין אופיו המעט אימפולסיבי, עלול למעוד מעת לעת.

במבנה הזוגי יתגלה כאדם משפחתי, קשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג, יציב בקשר הזוגי, מיני ויצרי, נוטה לבסס את הקשר הרגשי שלו על מעשים וחומרנות ופחות על מחוות רגשיות מילוליות. את ילדיו יטה לחנך באווירה עליזה ואופטימית. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בכעס, בחוסר שלווה, בנטייה לשבור מסגרות ומוסכמות, במיניות מוגזמת ובאפשרות לאלימות מילולית או פיסית.

אדם זה יתגלה כטיפוס חברתי וחברותי, אוהב אדם וחובב בילויים, טיולים ונסיעות. בעיני חבריו נתפס כחרוץ ורציני, בעל חוש הומור אך גם ציני, חכם ואינטליגנט אך גם ביקורתי. הוא אהוב מאוד בחברה וישתדל להתאים עצמו למסגרת ולא לצאת דופן.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה