ראשי | פירוש השם | משמעות השם עפר

משמעות השם עפר

משמעות השם עפר. משמעות השם עפר

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:
1. בן מדין בן אברהם מקטורה אשתו (ברא' כ"ה ד).
2. ראש בית אבות לחצי שבט מנשה, שהגלה מלך אשרו בימי פקח מלך ישראל (דה"א ה כד)
3. בן עזרא משבט יהודה (דה"א ד' יז).

יסודות הטבע בשם: ע-אדמה פ-אוויר/אדמה ר- אוויר.

גימטריה קבלית: אות דומיננטית: ע' ערך גימטרי: 70.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 15- השטן (the devil).

משמעות אסטרולוגית: מזל גדי.

צבע מקושר למזל: אינדיגו (כחול- סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.

תכונות וכישורים:
בהשפעת האדמה ומזל גדי, אדם זה מאופיין בחשיבות הרבה אותה הוא מייחס לחומר ולממד הזמן. לאדם זה מודעות מקצועית וכוח עבודה מופלא, אמין מאוד, אוהב דיוק, בעל רגש אחריות חזק ומפותח (אפשר לסמוך עליו במלוא מובן המילה), יציב ועקבי, מחמיר ורציני, בעל מחשבה מעמיקה וכושר ריכוז אך אלה מנותבים לצורכי החומר בלבד ולא לצורכי הרוח. אדם פיקח ומעשי המסתכל על החיים כמו שהם, באובייקטיביות. לרוב, יתגלה כאדם הדבק במנהגים ובמסורות ישנות, מתרחק מרעיונות חדשניים ומקוריים. ישאף למצוא את המסגרת היציבה והקבועה המקנה לו ביטחון. ביטחונו, החשוב לו מאוד, מוביל אותו לנקוט משנה זהירות כלפי שינויים וחידושים, מרחיק אותו מתנועה ומהתנסויות ספונטאניות. הוא בעל כושר הסתגלות למציאות, עקשן ואינו נרתע מקשיים.

הקלף מסמל חומריות ויצרים חומריים, רצון להצליח ולעלות על אחרים מבחינה חומרית, תאוות חומרניות. אי רצון או חוסר יכולת לבין דברים או מהויות רוחניות. לא אחת יתגלה אדם זה כמי שחייו ורצונותיו הם בעולם החומר בלבד יחד עם זאת, בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא ניחן בתכונות מיסטיות מובהקות, באינטואיציה חריפה וביכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת.יש ותכונות אלה יאפשרו לו למצוא את האיזון בין החומר לרוח. עשוי הוא למצוא עצמו נאבק ומתמודד בין שני כוחות מנוגדים (אך משלימים): הכוח הראשון שואף להרקיע אל מרומי הרוח והמחשבה בעוד הכוח האחר מושך אותו אל המעמקים היצריים, התאוותנים והגשמיים. הוא ניחן בסגנון חשיבה מתוחכם ובדרך פעולה מתחכמת, בזיכרון מושחז (אשר גורם לו לנטור טינה לאורך זמן) ובכישרון מניפולטיבי לענייני מסחר וכספים. זהו אדם יסודי מאוד השואף להשיג את הצלחותיו בעולם החומר בדרך של עבודה קשה ומאומצת.

אל עניין הזוגיות יתייחס בכובד ראש וברצינות אך אין לחשוד בו בשמרנות יתירה. הוא יתגלה כאדם חם ונדיב, אוהב ורגיש. בעל קושי לשוחח על דברים אישיים, אינטימיים ורגשיים אך הוא לחלוטין אוהב בית ורומנטי מאוד. את ילדיו ישאף לכוון אל אפיקים שיש בהם תועלת חומרית כלשהי ויש להניח כי ינסה להביא לתשומת ליבם שהעולם אינו כה נפלא כפי שהוא מצטייר באגדות.

חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בגאווה רבה, בנטייה להתרגז מהר, בחוסר מנוחה ואי יציבות, בקושי לזהות מה הוא רוצה מעצמו ובחשיבות "אני" חזקה מאוד. זהו אדם בעל חוש הומור, אוהב לצחוק ולחייך. ישאף להימצא בחברת אנשים שנונים ופיקחים אך גם בחברת כאלה הנוטים להעריצו ולטפוח לו על השכם.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה