ראשי | פירוש השם | משמעות השם שולה

משמעות השם שולה

פירוש השם שולה. משמעות השם שולה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש מקור השם: קיצור השם 'שולמית'.

יסודות הטבע בשם: ש- אש/מים ו- אדמה ל- אוויר ה- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ש'  ערך גימטרי: 300.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 20- יום הדין (Judgment ).

משמעות אסטרולוגית: יסוד האש, כוכב פלוטו.

צבע מקושר לכוכב: אדום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב:
אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחר, קונזייט, לברדורייט ומלאכית.

תכונות וכישורים:
כמעט לכל ארבע יסודות הטבע נוכחות מאוזנת בשם ומכאן, באישיות אדם זה פעולת השפעה סינגרטית. כוכב פלוטו מאלץ אדם זה להתבונן על הדברים ועל ידי כך להשתנות, לצמוח ולהתפתח.

בהשפעת המספר הנומרולוגי, הוא ניחן בתכונות מיסטיות, באינטואיציה חריפה וביכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת. לא אחת ימצא עצמו נאבק ומתמודד בין שני כוחות מנוגדים (אך משלימים): הראשון, שואף להרקיע אל השחקים ואל הרוחניות, בעוד שהאחר, מושך אל המעמקים היצריים, התאוותנים והגשמיים. יסוד האש הוא סמל לשינוי וטרנספורמציה של מצב נמוך יותר למצב גבוה יותר.

הקלף מסמל הארה, התעוררות, פתיחת עיניים ומודעות. מסמל מהפך, שינוי, מצב חדש הנוצר מתוך הארה הבאה ממאורע או פעולה חיצונית. אדם זה מועד לתהפוכות ושינויים בחיים אך אלו נראים באופק עוד בטרם התרחשות ויכול הוא להתכונן אליהם.

האות הדומיננטית ש' היא שילוב של יסוד האש והמים יחד, בהשפעתה ובהשפעת האש, יתגלה אדם זה כחם, בעל התלהבות, מרץ, יוזמה, מעוף, אומץ לב, שמחה, בנייה, עשייה ואף עקשנות . במבנה הזוגי זהו אדם משפחתי, המבקש את היציבות, את הביטחון בקשר ובמקום מגורים. קשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג אולם הקשר הרגשי שלו מבוסס יותר על חומרנות ומעשיות מאשר מילים רגשיות. את ילדיו ישאף לכיוון אל אפיקים שיש עימם תועלת חומרית כלשהי.

אדם זה ניחן בכוח משיכה אישי ומשרה סביבו אווירה נעימה ולעיתים אף קסומה. נוטה להתייחס למציאות על בסיס אישי וסובייקטיבי ולצבוע אותם בצבעים של שחור ולבן. בהשפעת האוויר, הוא ניחן בסגנון חשיבה מתוחכם ובדרך פעולה מתוחכמת כמו גם בזיכרון מושחז אשר גורם לו לא פעם להיות טיפוס נוטר ונוקם.

זהו אדם אשר קשה להתייחס אליו בשוויון נפש: יש מי שיעריצו אך יהי גם מי שיסלוד ממנו. הוא ישאף להימצא בחברת אנשים שנונים ופקחים ובעיני החברה נתפס כמעניין ומצחיק, אוהב לשמוח, להרשים ולעזור כמה שיותר אך לא מספיק אחראי ולא מספיק יציב.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה