ראשי | פירוש השם | משמעות השם נטע-לי

משמעות השם נטע-לי

משמעות השם נטע-לי . משמעות השם נטע-לי

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: צירוף המילים 'נטע' ו'לי' במשמעות, צמח רך לי.

יסודות הטבע בשם: נ-מים  ט- אש  ע- אדמה  ל- אוויר  י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: נ' ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי: 7.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (Death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבעים מקשרים למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.

תכונות וכישורים:
שילובם של המספר הנומרולוגי, מזל עקרב והאות הדומיננטית יוצרים ליסוד המים השפעה מובהקת של אישיותו של אדם זה. בהשפעת משתנים אלה, זהו אדם בעל עוצמה רבה המוקרנת לכל הסביבה. חביב, בעל לב חם, נדיב ובעל הבנה. ביכולתו להגיע לעמקות רוחנית ומחשבתית, זיקה לפילוסופיה ולמיסטיקה, מחשבה בהירה, זריזה מעמיקה ואנליטית, יכולת לחשיבה מופשטת ועולם פנימי עשיר.

העקרב מדגיש באופיו את הנחשיות, ההחלטיות, אהבת השליטה, הנמרצות, הקפדנות, היסודיות והנטייה לזהירות טבעית. לא אחת יתגלה כאדם נוקשה ויציב כלפי חוץ המתקשה להביע ולהחצין רגשות. יחד עם זאת, הוא מונע על ידי האינטואיציה והרגשות ואלו מפעילים אותו אינטואיטיבית, גם אם לא מבחינים בכך.

כמים, עשוי הוא להתגלות השלו ורגוע כלפי חוץ, אך עמוק בפנים, תרחש בו פעילות חיובית או שלילית. זהו אדם אמיץ, בעל העזה, אשר אינו בורח מקשיים וסכנות ומכשולים מהווים בעבורו אתגר. את אתגריו יחפש לרוב בעולם הרוח ואת נכסיו ישתדל לצבור גם כן בעולם זה. לרוב ייחס חשיבות לדברים בעלי עומק ומשקל ויטה לבוז לאנשים העוסקים בקטנות. יתרחק משיחות סלון בטלות וריקניות ומדבר רכילות, יעדיף את השקט והפרטיות.

הוא ישאף לבן זוג אשר יהיה מסוגל להתעלות עימו לגבהים רוחניים ובמבנה הזוגי  יתגלה כאדם מלא חום ואהבה, מיני ביותר ואוהב את בן הזוג. מנסה לתמוך ולעזור לבן הזוג ולילדים, מבלי להכריח אותם לקבל עזרה. למעשה, עזרתו הגדולה ביותר נעוצה בעצם נוכחותו. ועדיין, יבקש לעצמו את המרחב הפרטי והאוטונומי לו הוא זקוק. בילדיו ישתדל לפתח חשיבה של הגות וחקרנות, צפוי להיות הורה מקסים.

חולשותיו עשויות להתבטא בעקשנות יתירה, בעליות וירידות חדות במצב הרוח, בנטייה להדחיק ולעדן את רגשותיו עד כדי מופנמות וכן נטייה לברוח מהמציאות. מבחינה חברתית, יבקש את חברתם של אנשים הקשורים איכשהו לנושאים רוחניים, אדם אהוב ומקובל מאוד, נעים ונוח לבריות הסובבות אותו. נתפס כחרוץ ורציני, בעל חוש הומור ולעיתים ציני, חכם, אינטליגנט ואף ביקורתי.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה