ראשי | פירוש השם | משמעות השם תום

משמעות השם תום

משמעות השם תום. משמעות השם תום

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:
1. שלמות עניין בלי מגרעת "בעצם תמו" (איוב כ"א כג).
2. ניקיון הנפש מכל פשע ועוון "הולך בתם ילק בטח" (משלי י' ט).

יסודות הטבע בשם:
ת- מים  ו- אדמה ם- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:ת' ערך גימטרי: 400.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 21- העולם (the world).

משמעות אסטרולוגית: כוכב שבתאי.

צבע מקשר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
על היעדר יסוד האוויר מהשם מפצה המספר הנומרולוגי ובצד זה, ליסוד המים השפעה דומיננטית בעיצוב אישיות אדם זה. אלמנט המים מסמל את הזורם: את האינסטינקטים, את הרגשות ואת עולם הנפש. בהשפעתו, אדם זה ניחן באינטואיציה מפותחת, ביכולת להרגיש ולזהות את ההרגשה. אין מדובר רק ברגש כתחושה, אלא ברגישות לתנועה המתבטאת במחשבה. מדובר במפגש המתרחש בין הלב לבין המחשבה אשר לא אחת יוצר ניגוד בין כמיהת הלב לצו המחשבה, דבר הגורם לערפול הרגש ויוצר בלבול, תסכולים ומעצורים פנימיים. שבתאי, מעודד באדם זה את ההתגשמות הפנימית וממריץ אותה, מסייע לו לכושר הריכוז ולהתנתקות מהתבוססות בעולם החומר וחיבור לעולם הרוח. הוא בעל חוש אחריות מפותח, מידה רבה של אמינות, חשיבה עמוקה, שליטה עצמית גבוהה, מוכנות למאמץ כדי להגיע למטרה ואהבת דיוק.

זהו אדם חקרן המבקש לדעת את המופלא ממנו, בעל נטייה להיתקע עם בעיות בשל חוסר אמונה שיש פתרון ומענה לכל שאלותיו. המספר הנומרולוגי תורם השפעה כמעט נגדית והופכית להשפעתו של שבתאי ובכך מחד, מאפשר לאדם זה קלילות, אופטימיות ועליזות ומאידך, מעורר בלבול, קושי לזהות את הנכון והמדויק ומצוקה רגשית. בהשפעת המספר הנומרולוגי לאדם זה היכולת להסתגל בקלות יחסית למצבים הפכפכים ולשינויים, הנטייה להידחף בעת ובעונה אחת למספר רב של אפיקים שונים ומנוגדים, להילחץ בקלות מכל צרה ולשוב להתייצב על רגליו במהירות. יש ויבקש את קירבתם של אנשים קלילים שבחברתם אפשר ליהנות ולבלות מבלי להשקיע בכך מחשבה מעמיקה או התחייבות מעיקות או לחילופין יבקש להימנות על חוג חברתי אשר מקנה כבוד ויוקרה לחבריו. נוטה הוא להחשיב ביותר את הזוגיות ואת התא המשפחתי אולם את בן זוגו עתיד לראות כחבר ולא כמישהו שיש להתלות בו או לגרום לו לתלות כלשהי.

הוא עתיד להתגלות כאדם משפחתי, יציב בקשר הזוגי, קשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג אך נוטה לבסס את הקשר הרגשי שלו על מעשיות וחומרנות ופחות על מחוות רגשיות מילוליות. את ילדיו יטה לחנך על ברכי ערכים קונפורמיים מקובלים אך ישתדל לספק להם אווירה צוהלת ולכונן איתם מערכת יחסים חברית ולא רשמית. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בנטייה לברוח מהמציאות ומהתמודדות, ביכולת להזדהות כמעט מוחלטת עם הזולת עד כדי אובדן העצמי, בחוסר שקט וחוסר רוגע ובאי לקיחת אחריות.

בהשפעתו של שבתאי, אדם זה מתפתח מתוך כאב ובעזרת הניסיון והמאמצים שהוא משקיע. הקלף מעיד על סיום תהליך, הגעה לשלמות והרמוניה, הגעה למטרה הסופית שהאדם שואף אליה. על אדם זה לזכור כי ביכולתו לשלב ולאחד בין המהויות השונות שבו כדי ליצור הרמוניה בין החומר לרוח, כדי ליצור שלמות בתוככי תוכו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה