ראשי | פירוש השם | משמעות השם חיים

משמעות השם חיים

משמעות השם חיים. משמעות השם חיים

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: קיום, כוח תנועה ורגש "ויפח באפיו נשמת חיים"  (ברא' ב' ז).

יסודות הטבע בשם:  ח- מים  י- אדמה  י- אדמה  ם- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (The Hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקושר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן, סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.

תכונות וכישורים:
שלושה יסודות משפיעים אל אישיות אדם זה: מים, אדמה ואוויר. את השפעת יסוד האוויר מקנה המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל מאזניים, הוא בן למשפחת מזלות האוויר. בהשפעת המים והבתולה, זהו אדם הקשור לתחומי העזרה והסיוע לזולת. יש בו מידה רבה של מסירות, יושר, נאמנות ונכונות להעמיד עצמו למען הזולת. הוא ניחן בנפש רגישה אך בסגירות רגשית גבוהה וקושי לדבר על בעיות עמוקות. האות י' מסמלת הארה והתקרבות רוחנית, את המטאפיסי- העל אנושי ומרמזת לכך, שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות, מעבר למקום, לזמן, לחומר ולמרחב-  אין צורך בדברים ראוותניים, יש לנקוט דרך של צניעות וענווה.

הקלף מלמד כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות. הקלף מתאר מצבים של הפסקה, מנוחה, בחינה ושקילה מחדש של מצב לשם הבנה והארה פנימית. בהשפעת האות הדומיננטית והקלף, באדם זה זרועים זרעי הרוחניות. בהשפעת האדמה, מפעמים באדם זה יצרים ותאוות פיסיים. בהשפעת הבתולה, מבקש הוא לחקור את תופעות החומר כדי להבין איך הרוח מפיחה בהם חיים.

אדם זה נע בין עולם החומר לעולם הרוח ומבקש למצוא את האיזון בתוכו בבהירות, פשטות, ערנות ודריכות. אדם זה ניחן בכישרון אבחנה מופלא, כושר ניתוח מעולה, יכולת להשתמש בידע ולהוציאו אל הפועל, יכולת להוציא מן הכוח אל הפועל. יש בו מידה רבה של ביקורתיות כמו גם צניעות וענווה. מסוגל הוא לרדת לפרטי פרטים אך לא תמיד יחזיק בראייה כוללת, יטה לבחון לעומק את הדברים ורק לאחר מכן לבצעם, ישאף לידע עמוק למען הכרת המהות הפנימית של האדם.

בשל השפעת האדמה, אפשר לסמוך עליו שהידע אליו הגיע, נובע מבחינה מעמיקה ויסודית. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הוא נזקק לשקט והתבודדות. בחברה, זהו אדם אהוב ביותר, הכול נוטים לעזור לו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה