ראשי | פירוש השם | משמעות השם דן

משמעות השם דן

משמעות השם דן. משמעות השם דן

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:
1. שוחח, דיבר, ניהל דיון.
2. חרץ דין, שפט, מצא כאשם.
3. בן יעקב מפילגשו בלהה (ברא' ל' ו).
4. עיר בקצה הצפוני של א"י, שגבולותיה לארכה הם "למדן ועד באר שבע" (שופ' כ' א ועוד).

יסודות הטבע בשם: ד- אש ן- מים.

גימטריה קבלית: אות דומיננטית:ד' ערך גימטרי: 4.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 3- הקיסרית (the empress).

משמעות אסטרולוגית: כוכב נוגה.

צבע מקשר לכוכב: ירוק.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: קרניליאן, רודונייט, ספיר כחול, סלנייט.

תכונות וכישורים:
ליסוד האש השפעה דומיננטית יותר על אישיות אדם זה שכן המספר הנומרולוגי מזוהה עם מזל טלה, הוא בן למשפחת מזלות האש. בהשפעתם, אדם זה ניחן באנרגיה רבה וביכולת ביצוע מרשימה, ביושר אישי יוצא דופן, בנפש עליזה, אופטימית, נדיבה וטובת לב. הוא חם מאוד ואוהב לעזור בעיקר כשזה לא פוגע לו בסדר יומו, מהיר תגובות ואקטיבי. זהו אדם, אשר שילוב השפעת האש עם נוגה, מעוררים בו יצרים ודחפים חזקים, משיכה מינית, רצון להיות נחשק, לחיות באהבה ובהרמוניה, צורך בשיתוף פעולה וזוגיות ואף ביחסים אינטימיים ודבקות רגשית עזה.

זהו אדם בעל נטייה חזקה להרמוניה, לאומנות, ליופי ולאסתטיקה וביכולתו המעשית להגשים נטייה זו. מסוגל הוא להתענג מכל הסובב אותו, מיופי הבריאה בטבע ובחברה. נוגה מגישה לאדם זה מחד, עזרה להתפתח ולגדול ומאידך, מסוגלת היא גם לעכב ולהוות מכשול. אומץ הלב הרב וההעזה הם אשר מאפשרים לו להתמודד עם הקשיים והמכשולים הארציים. זהו אדם שאוהב לאהוב, שוחר שלום, מוסרי, דורש צדק. הקלף הוא סמל האישה השלטת באמצעות נשיותה, מיניותה ותכונותיה האימהיות. בכוחות אלה היא מביאה גם את השפע. לאדם זה היכולת לשלב בין חומר לרוח בתוך המהות הנקבית של האדם לשם יצירת שלמות פנימית באדם.

האות ד' מסמלת את הדלת- המעבר לעולם החומרי בו קיימים מושגים של עושר והצלחה. מאפשרת היא יכולת לבחור בין חיי שפע שהם תולדה של פתיחת הדלת המסומלת באמצעות ה"ד" לבין חיי דלות שהן תולדה של סגירת הדלת. השפע והטוב מקורם בהבנה שיש מעבר לעולם החומרי גם עולם רוחני שבן נקעים בפועל הדברים. במערכת זוגית, יתגלה כאבהי, מיני וחושני. הוא צריך בן זוג שיוכל לשאת את הצורך החזק שלו במין, אוהב ומבטא את אהבתו במילים רגשיות עשוי להתגלות או כבעל נאמנות רבה לבן הזוג או לחילופין כלא נאמן לחלוטין. בן הזוג צריך להיות רגיש אל אדם זה.

בהיעדר יסוד האוויר, נטייתו ללימודים קונבנציונאליים, לחשיבה חקרנית, אנליטית, מופשטת ולידע עיוני- חלשה יחסית. בהיעדר יסוד האדמה, חסר לו החיבור את הקרקע ותכונות כגון: משמעת, עקביות, התמדה, יציבות, קפדנות,מעשיות- תהיינה בבחינת עקב אכילס אצלו.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה