ראשי | פירוש השם | משמעות השם גיל

משמעות השם גיל

משמעות השם גיל. משמעות השם גיל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: שמחה גדולה "תובלנה בשמחות וגיל" (תהי מ"ה טז), מספר השנים שעבר מזמן הלידה "הילדים אשר כגילכם" (דני' א' י).

יסודות הטבע בשם: ג- אש י- אדמה ל-אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ג' ערך גימטרי: 3.

מספר נומרולוגי: 7.

קלף טארוט: מס' 2- הכוהנת הגדולה (the high priestess).

משמעות אסטרולוגית: כוכב ירח.

צבע מקושר לכוכב: לבן, כסף.

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: מונסטון, קרניליאן, אופל, רובי.


תכונות וכישורים:
בהשפעת יסוד האוויר והאות הדומיננטית אדם זה אוהב חופש, תנועה, מרחב פעולה ומחיה ללא הגבלים ומסגרות. יסוד האש מדגיש את היותו לבבי מאוד, נוטה לכעוס מהר אך גם להירגע ולהתרצות מהר. היעדר יסוד המים מפוצה על ידי השפעתו של כוכב הירח המסמל את הנשמה, את הרגישות ואת הגשמת האני. בהשפעתו לאדם זה יצר הרפתקנות ומשיכה לבלתי נודע, הוא נוטה למצבי הרוח המשתנים ללא הרף ואף לעיתים לבריחה מהמציאות לעולם הדמיון. עצב, בדידות, חיפוש, חשבון הנפש, בלבול, הרגשת חסר, אי ודאות ודאגה הם מצבים ורגשות המופיעים תדיר בהווייתו.

שילוב היסודות אדמה ואוויר מדגיש את עומקו של אדם זה. בחינה, לימוד, הבנה וידע עמוק של הדברים, הן רוחנית והן גופנית, ושמירה על דברים סודיים ועמוקים (לרוב בתחום המיסטי רוחני) הם מתכונותיו הבולטות. הכוהנת הגדולה בקלף, מסוגלת ללמוד ולאגור כוחות רוחניים לעומק ולהשתמש בהם להבנה, לימוד ובחינה של הדברים. היא מאזנת בין הכוח גברי האקטיבי לכוח הנשי הפסיבי, באמצעות מיניותה המשמשת לחיבור בין הגבר לאישה, לשם יצירת שלמות גופנית ורוחנית כאחד. באדם זה בולטות המיניות והאינטואיציה הנשית, יש לו צורך בסיפוק מיני כחלק מהתחברות עמוקה בין בני זוג. אוהב לדבר הרבה נותן עצות טובות, מתמחה בעזרה נפשית, יעזור לזולת אפילו אם הוא ייפגע. הוא בעל יכולת הבעה עצמית, סקרנות, פזרנות, חביבות וחריצות.

בהשפעת המס' הנומרולוגי ויסוד האוויר, לאדם זה יש נטיות רוחניות מובהקות. אלו ממותנות במידת מה ע"י יסוד האדמה המקרקע אותו לחומר. הוא בעל יכולת חשיבה מופשטת, חקרנית, מנתחת ומעמיקה. יש בו מן העיקשות, העצלנות וחוסר יכולת להגיע להחלטה בכוחות עצמו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה