ראשי | פירוש השם | משמעות השם דנה

משמעות השם דנה

משמעות השם דנה. משמעות השם דנה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: עיר המחוז השישית ליהודה (יהושע מ"ט טו).

יסודות הטבע בשם: ד- אש  נ- מים  ה- אש.

גימטריה קבלית: אות דומיננטית: ד'  ערך גימטרי: 4.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 3- הקיסרית ( The Empress).

משמעות אסטרולוגית: כוכב נוגה.

צבע מקשר לכוכב: ירוק.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: קרניליאן, רודונייט, ספיר כחול, סלנייט.


תכונות וכישורים:
ליסוד האש השפעה דומיננטית על אישיות אדם זה. בהשפעתו ובהשפעת האות הדומיננטית, אדם זה יתגלה כאנרגטי, נלהב, נמרץ, חם מאוד ואוהב לעזור (בעיקר כשהדבר לא פוגע בסדר יומו), בעל אומץ רב ומידה  של אנוכיות. כוכב נוגה מעורר בו את הרצון להיות נחשק, את משיכתו לאהבה, להרמוניה, לשיתופיות ולזוגיות. יסוד המים מעצים את היותו זקוק למגע אינטימי, את דבקותו הרגשית ואת יכולתו לבטא את אהבתו במילים רגשיות. הוא בעל חוש מפותח לאסתטיקה, אומנות ויופי וביכולתו לממש נטייתו זו.

 היעדר יסודות האדמה והאוויר מהשם מפוצה על ידי השפעת המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזלות בתולה ומאזניים השייכים למשפחת מזלות האדמה והאוויר – בהתאמה. בהשפעתו, זהו טיפוס קליל, עליז, ידידותי ואופטימי אשר ניחן בקסם אישי רב המסייע לחפות על כל מגרעת אפשרית. יש בו היכולת להסתגל בקלות יחסית למצבים הפכפכים כמו גם חיבה לשינויים, תנועה וניידות. האת ד' מסמלת את הדלת, את המעבר לעולם החומרי בו קיימים מושגים של עושר והצלחה. לאדם זה היכולת לבחור בין חיי שפע, שהם תולדה של פתיחת הדלת המסמלת באמצעות   ה – ד' , לבין חיי דלות, שהן תולדה של סגירת הדלת. השפע והטוב מקורם בהבנה שיש מעבר לעולם החומרי גם עולם רוחני. על פי רוב, ערכים חומריים אינם מדברים אל ליבו של אדם זה והוא מוצא בהם רק אמצעי שנועד לבזבזו על הנאותיו.

הקלף מסמל את האישה השולטת באמצעות נשיותה, מיניותה ותכונותיה האימהיות. בכוחות אלה היא מביאה גם את השפע. אדם זה הינו בעל יכולת לשלב בין חומר לרוח בתוך המהות הנקבית של האדם לשם יצירת שלמות פנימית בו. יחד עם זאת, בשל היותו  להשפעתה של נוגה, הוא עשוי לחוות קשיים ארציים לא מועטים אשר כדי להתגבר עליהם יידרש לאומץ ולתקווה. אדם זה יימצא כשוחר שלום, מוסרי ודורש צדק. עליו להישמר מרגשות שליליים ומהתפרצויות לא נשלטות הנגרמות על ידי כעסים מצטברים שבו. על פי רוב, לא ינהה אדם זה לעיסוק בעולם הרוח או להתעמקות בידע עיוני, בקריאה ובכל הכרוך ביישום והפעלה של כישורים אינטלקטואליים ולוגיים.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה