ראשי | פירוש השם | משמעות השם הילי

משמעות השם הילי

משמעות השם הילי. משמעות השם הילי

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: לשון של 'היא' ו'לי' או הטיה של השם הילה.

יסודות הטבע בשם:  ה- אש  י- אדמה  ל- אוויר  י-אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:
בהשפעת האות הדומיננטית והמספר הנומרולוגי  אדם זה ניחן באישיות דינאמית, עצמאית, בעלת ביטחון עצמי וכריזמטיות שופעת. בשילוב השפעתו של יסוד האש הוא ניחן באומץ, כושר מנהיגות, כוח רצון, וכושר החלטה. יש בן מן הלוחם הקשוח אך הוא נוהג בהגינות ובנדיבות. זהו אדם שורשי מאוד, עם שתי רגליים על הקרקע המחובר בעיקר לעולם הגשמי ונוטה לבטל פילוסופיות שאין בבסיסן מטרה כלשהי. הוא בעל כושר ניתוח מעולה המתבצע בשיטתיות, דקדקנות, קפדנות וסבלנות רבה. יש בו היכולת להשתמש בידע ולהוציאו אל הפועל באופן יעיל ונכון תוך הפקת מוצר גמור ומושלם מנתוני יסוד גולמיים. שאיפתו לשלמות גורמת לו להישאר פתוח לב ופקוח עיניים תוך שהוא מבקש להתחבר אל עצמו ולהיות ברור לעצמו. זהו אדם הנע בין החומר לרוח, הזקוק לחומר על מנת להוציא לפועל את רעיונותיו. הוא בורך בכושר אבחנה מופלא כמו גם בביקורתיות אשר לעיתים היא אורו ולעיתים היא צילו.

האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. האות מסמלת גם הארה והתקרבות רוחנית, את העל- טבעי, ומרמזת לכך שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות, מעבר למקום, לזמן, לחומר ולמרחב- אין צורך בדברים ראוותניים, יש לנקוט דרך של צניעות וענווה. הקלף מרמז כי חכמת האדם נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות. מאידך ההתבודדות עשויה להיות מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עם המציאות. בגלל שמזל בתולה נשלט על ידי יסוד האדמה אפשר לסמוך על אדם זה שהידע אליו הגיע נובע מבחינה מעמיקה ויסודית. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הוא נזקק לשקט והתבודדות. הבעייתיות מתעוררת נוכח העובדה כי לפעמים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית יש נטייה להתבודדות באופן קבוע ואז התוצאה עשויה להיות הרסנית ושלילית מפני שלאדם נוצר קושי להשתלב בחברה והידע וההארה אליהם הגיע הולכים לאיבוד.

בהיעדר יסוד המים, לאדם זה קשר חלש עם עולם הרגשות ומעמקי הנפש. הוא קשור לתחומי העזרה והסיוע לזולת, מעמיד עצמו לשירות הזולת אך השימוש המילולי בביטויים רגשיים אינו ביטוי להתנהגותו, הוא יעדיף להביע עצמו במעשים ולא במילים, יתחבר מנסיבות חומריות, שכלתניות ופחות רגשיות.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה