ראשי | פירוש השם | משמעות השם לינוי

משמעות השם לינוי

משמעות השם לינוי. משמעות השם לינוי

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: צירוף המילים 'לי' ו'נוי' מלשון יופי, קישוטיות, שיפור מראה.

יסודות הטבע בשם:  ל- אוויר  י- אדמה  נ- מים  ו- אדמה  י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 7.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (The Hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקושר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן, סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.

תכונות וכישורים:
בהשפעת המספר הנומרולוגי מתחזקת השפעתו של יסוד האוויר של אדם זה. נוכחות כוחות האוויר והאדמה באישיות אדם זה מהותית מאוד ומעצימה בו את ההתמודדות והמאבק בין שני הכוחות המנוגדים, אך המשלימים האלה. מחד, שואף האוויר לסחוף אדם זה אל מרומי עולם הרוח, המחשבה והרוחניות ומאידך, מפעילה האדמה את כוחה ומושכת אותו אל המעמקים היצריים, התאוותניים והגשמיים. בהשפעת האדמה הוא ניחן בכושר ניתוח מעולה, בסדר וארגון, בכושר אבחנה חד, בהתמדה, סבלנות, שליטה, נחישות וערנות. האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. זהו אדם נוע, ללא קשר לחינוכו, בעל מידה רבה של ענווה.

בהשפעת האוויר והמספר הנומרולוגי הוא בורך בנטיות רוחניות מובהקות. ניחן ביכולת לחשיבה מופשטת, בעולם פנימי עשיר, בחשיבה חקרנית, מנתחת ומעמיקה. הוא בעל ידע עמוק ומכיוון שמזל בתולה נשלט על ידי יסוד האדמה אפשר לסמוך עליו שהידע הגיע מבחינה מעמיקה ויסודית. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הוא נזקק לשקט והתבודדות. בנוסף, מסמלת האות י' הארה והתקרבות רוחנית. מבקש אדם זה להיות ברור וקרוב לעצמו, מבקש להכיר את המהות הפנימית של האדם. לעיתים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית מתחזקת הנטייה להתבודדות באופן קבע. נטייה זו עשויה לגרום נזק לאדם זה, שכן יש ויתעורר קושי להשתלב בחברה והתבודדות תהווה מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עימה. אדם זה ישאף לבן זוג אשר יהיה מסוגל להתעלות עימו לגברים רוחניים, במהותו זהו טיפוס תאוו אך פחות מיני (היעדר אש), רגיש ואוהב, תומך, עוזר, בודק ובוחן את בן הזוג ולא מהסס למתוח ביקורת. בילדיו ישתדל לפתח חשיבה של הגות וחקרנות. זהו אדם הנכון להעמיד עצמו לשירות הזולת, נחשב לאדם מסור ואמין, בעל חוש הומור, ציני וגם ביקורתי.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה