ראשי | פירוש השם | משמעות השם ענב

משמעות השם ענב

משמעות השם ענב. משמעות השם ענב

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:
פרי הגפן, גרגר בודד באשכול, בלשון מליצה על עסיס פרי הגפן "ודם ענב תשתה" (דב' ל"ב יב").

יסודות הטבע בשם: ע- אדמה  נ- מים  ב- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ע' ערך גימטרי: 70.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 15- השטן (the devil).

משמעות אסטרולוגית: מזל גדי.

צבע מקושר למזל: אינדיגו (כחול- סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
על היעדר יסוד האוויר בשם מפצה לחלוטין המספר הנומרולוגי המזוהה גם עם מזל תאומים, בן למשפחת מזלות האוויר. השפעת האוויר ממתנת את עוצמת השפעת יסוד האדמה, ובלעדיו, עולמו של אדם זה היה מתמקד בעיקר בעולם הגשמי, החומרני והיצרי. בהשפעת המספר הנומרולוגי זהו אדם כריזמטי בעל יכולת התבטאות והתנסחות טובה מאוד: חד ומהיר לשון, בעל חוש לביקורת ואף לציניות וכישורים תקשורתיים מפותחים. לרוב, יתגלה כמי שמסתגל בקלות למצבים הפכפכים וכמחבב שינויים אם כי יבכר את היציבות ואת הביטחון שמקנה לו הוודאות. הוא ניחן בקסם אישי המסייע לו לחפות על כל מגרעת אפשרית ובאופטימיות רבה. יש בו אהבה לדיוק, מחשבה מעמיקה וכושר ריכוז, אך אלו מנותבים בעיקר לצורכי החומר ולא לצורכי הרוח.

בהשפעת הגדי, בורך אדם זה במודעות מקצועית ובכוח עבודה בלתי רגיל. לרוב, לא ייסוג מהתחייבויות ומאחריות שייטול על עצמו ולא יירתע מפני קשיים. אדם בעל חוש אחריות מפותח, שאפתן, זהיר, יסודי ולרוב, קר רוח. הוא בעל חוש הומור, אוהב לצחוק ולחייך אך גם קל להתרגז, בעל גאווה רבה וקל להתרגז. את בן זוגו יטה לראות כחבר וידיד ולא כמישהו שיש להתלות בו או לגרום לו תלות כלשהי. טיפוס אימהי, מיני וחושני, זקוק לבן זוג שיוכל לשאת את הצורך החזק שלו במין. אוהב ויודע לבטא את אהבתו במילים רגשיות. ישאף לחנך את ילדיו באווירה פתוחה, לא רשמית וחברית מבלי להרהר בגישות פדגוגיות כאלה או אחרות. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בקושי לאפשר לאנשים לחדור אל תוככי נפשו, בבלימה רגשית, בחוסר גמישות, בעקשנות ובקפדנות יתרה. הוא יבקש את קירבתם של טיפוסים קלילים שאינם נופלים בכבדות על סביבתם ושבחברתם ניתן ליהנות ולבלות מבלי להשקיע בכך מחשבה מעמיקה או התחייבויות מעיקות.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה