ראשי | פירוש השם | משמעות השם צבי

משמעות השם צבי

משמעות השם צבי. משמעות השם צבי

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: 1. שפע, גאון וכבוד "גאון כל צבי" (ישע' כ"ג ט).
2. יונק מעלה גרה, בעל קרניים דמויות נבל, קל רגליים ויפה תואר "דומה דודי לצבי" (שה"ש ב' ט).

יסודות הטבע בשם:  צ- אוויר ב- אדמה י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: צ'  ערך גימטרי: 90.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 17- הכוכב  ( The Star).

משמעות אסטרולוגית: מזל דלי.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.

תכונות וכישורים:
בהשפעת האוויר, האות הדומיננטית ומזל דלי לאדם זה נטייה להרהורים ומחשבות. האות צ' מייצגת כשמה את הצדיק.שורש המילה צדיק הוא צ.ד.ק כלומר יושר, כנות, דרך האמת, שפיטת האמת, נכונות. ענווה וצניעות הן מאבני היסוד באישיות הצדיק. זהו אדם ישר דרך, בעל מוסריות גבוהה, יושר פנימי, מוכנות להתעלות ושאיפה לשלמות. מבקש הוא את הקשר והמעמד בחברה, את האחווה, את המגע המתמיד, את הקבלה והנתינה, את שיתוף הפעולה, החלפת הדעות , הקשר האינטלקטואלי והקרבה. נוטה הוא ליצור קשרים חברתיים המבוססים על ידידות, רעות, אהבה והבנה הדדית. הקלף מסמל תקווה, אופטימיות, שמחה וטוהר. הרמוניה עם הסביבה והטבע, חשיפה עצמית וגאווה בגוף פיסי. תכונות אלה מוקרנות אל אדם זה. בהשפעת האדמה, זהו אדם יצרי וביתי. יעשה מה שאפשר עבור ביתו וילדיו, איש אוהב מאוד אך לא רומנטי דיו. נוטה לבטא את אהבתו וחיבתו במעשים ולא במילים. הצד המילולי שלו חזק דווקא בענייני עבודה.

היעדר יסוד האש מפוצה באמצעות המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל קשת, בן למשפחת מזלות האש. בהשפעתו, אדם זה ניחן בכישורים יצירתיים יוצאי דופן, בכישרון להדרכה ולהוראה, ביכולת להבעה מילולית טובה, ביכולת לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למושגים מעשיים. הוא בעל נטייה להגות, פילוסופיה וצדק. מבקש את המרחבים והחופש, אינו זקוק באמת לאחרים בכדי להיות מאושר ולכן לעיתים נדירות יחוש בדידות או שעמום. החוג החברתי אליו ישאף יהיה מורכב מטיפוסים יצירתיים ואינטלקטואליים. ביחסיו עם המין השני הוא זקוק לגירויים שכליים קודם שיפנה לכיבושים פיסיים וגשמיים. יש וקיימת בו ילדותיות מסוימת המונעת ממנו להתבגר ומותירה אותו ערני, דרוך ומסוקרן. היעדר יסוד המים משפיע על חיבורו הקלוש יחסית אל עולם הנפש והרגשות.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה