ראשי | פירוש השם | משמעות השם ליאור

משמעות השם ליאור

משמעות השם ליאור. משמעות השם ליאור

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: צירוף המילים 'לי' ו'אור'.

יסודות הטבע בשם: ל- אוויר י- אדמה א- אוויר ו- אדמה ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ל'  ערך גימטרי: 30.

מספר נומרולוגי: 4.

קלף טארוט: מס' 11- צדק ( Justice ).

משמעות אסטרולוגית: מזל מאזניים.

צבע מקשר לכוכב: ירוק תכלכל.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: ג'ייד, רוזקוורץ, ספיר, טורמלין.

תכונות וכישורים:
יסוד האוויר וכל הנגזר ממנו מהותי באישיותו של אדם זה. יסוד האוויר מסמל איזון, אנרגיה יצירתית, שכל, חשיבה, תקשורת, פריצה רוחנית ויצירה. אותיות האות ל' נגזרות מהשורש ל.מ.ד- מעיד על יכולת למידה: קליטה של דברים חדשים והפנמה שלהם וכן כשרון למידה שכלית. האות מציינת לימוד והבנה. קלף מסמל איזון, צדק, הרמוניה, איזון עם בן הזוג, חיי זוגיות מאוזנים. החרב של הקלף מאיימת על ראשם של אלו שלא עשו את השיקול הנכון כתוצאה מאי למידה, אי הבנה של נושא.

המאפיין העיקרי של אדם זה הוא לימודים, אסתטיקה, יופי והרמוניה. בעבור השגתם ישכיל להשכין שלום בינו לבין זולתו ובתוך הסביבה בה הוא מתקיים. בהשפעת המאזניים, יהא מוכן להילחם למען האמת תוך רצון עמוק לגשר, לפשר וליצור שיתוף פעולה בין כוחות מנוגדים. אדם זה שייך לעולם המחשבה, הסקת המסקנות, בעל הגיון צרוף ושכל ישר. הוא יתגלה כמהיר תנועה ומחשבה, בעל חשיבה קולחת, מנתחת ומעמיקה, כחסר מנוחה ולאור רוח הסתירות המשטח בו, יתגלה לא אחת כרוצה דבר והיפוכו.

כאיש האוויר, הוא בעל כישורי הבעה מילולית נפלאים באמצעותם הוא אוצר יכולת שכנוע ללא כפייה שכן, הוא שקול ומדוד, פתוח, קשוב ונכון לוותר. יחד עם זאת יש בו הקושי לקבל החלטות ולהחליט. הוא נוטה לשקול ולבחון דברים לפני ביצועם ורק לאחר שהוא בטוח בדרכו, יבצעה מעשה. קיימת סכנה ב"שקילת יתר" העשויה לעכב או למנוע קבלת החלטות ולפיכך, לגרום לו להפסיד הכול, כי איחר את המועד. הוא בעל אינטואיציה ורגש המשמשים גם הם במערכת השיקולים יחד עם הכלים הלוגיים לקבלת החלטות. שואף להרמוניה ואיזון עם בן הזוג מתוך השלמה.

יסוד האדמה מחד, מאזן את נטייתו לרחף מעל פני האדמה תוך שהוא מקרקעו לחומר ומאידך מהווה כוח נוגד לכוח אותו תורם האוויר. אדם זה ימצא עצמו מתמודד ונאבק בין שני הכוחות: זה הממריץ אותו לנסוק לשחקים, אל חיי הרוח בעוד האחר מושך אותו אל המעמקים, היצרים, החומר. בהיעדר יסוד האש, יהיה אדם זה פחות: נמרץ, נלהב, אקטיבי ומיני. בהיעדר יסוד המים יטה להתחבר אל סביבתו ואל עצמו דרך הראש ופחות דרך הלב. קשריו יהיו מבוססים על עשייה ומחשבה ופחות על מחוות רגשיות.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה