ראשי | פירוש השם | משמעות השם נועה

משמעות השם נועה

משמעות השם נועה. משמעות השם נועה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: אחת מחמש בנות צלפחד, שמת בחטאו במדבר (במד' כ"ו לג).

יסודות הטבע בשם: נ – מים ו – אדמה ע – אדמה  ה - אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: נ' ערך גימטרי:50.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 13 – Death.

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבע מקשר למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלכסנדרייט, אלמוג שחור, ספונל אדומה, דיופטאז.

תכונות וכישורים:
בהשפעת המים והאות הדומיננטית זהו אדם בעל כוח משיכה, קסם אישי, שמחה ועליזות, חום לב וחושניות. ואינטואיציה חזקה. יסוד המים בשם מעורר את רגישותו ופגיעותו וכן את הצורך שלו בחיזוקים, חום, רוך ואהבה. הוא ניחן באינטואיציה עמוקה ובנטיות רוחניות מובהקות (למרות השפעתו הדומיננטית של יסוד האדמה), בכוח פנימי חזק וביכולת להרגיש ולחוש את הסובבים אותו באופן יוצא דופן. יסוד האדמה מדגיש את היותו מעשי, מחושב, שקול ואת אהבתו לחומר ולהנאות החיים. לרוב יבכר את ההנאות החושיות והחושניות על פני הגירויים הפילוסופים והאינטלקטואליים.

בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא ניחן בכישורים תקשורתיים מפותחים: ביכולת להתנסח ברהיטות ובבהירות, בחדות לשון, ובחוש לביקורת צינית ואירונית. מהירות, תנועה מתמדת ויכולת התגשמות וסתגלנות גבוהה למצבים ואנשים, עשויים להתגלות כחלק מתכונותיו הבולטות. בהשפעתו של העקרב אדם זה מועד לחוות תהפוכות ושינויים, אמנם נוטה הוא להעדיף יציבות על פני השינויים, להיצמד לישן ולבטוח אך יחד עם זאת. כאשר שינויים אלו מגיעים, הוא מוכן להם וזורם איתם ללא התנגדות.  פירוש המילה נון בארמית הוא דג לכן האות מייצגת פוריות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. הדג הוא גם סמל המיסטיקה בגלל שהוא חי במים שהם סמל לפנימיות ולרוחניות. האות מסמלת רוחניות ומיסטיקה. בהשפעתה, אדם זה בורך במשיכה לנסתר מהעין, ביכולת להגיע לתשובות עבור שאלות אשר רבים נותרים ללא תשובה בעבורן.

הימצאות האות נ' כדומיננטית בשילוב עם יסוד האש והשפעת מזל עקרב מדגישים את מיניותו, אהבתו למין ופוריות הרבה. למין חלק חשוב בחייו לטוב או לרע. את בן זוגו יטה לראות כחבר ולא כמישהו שיש להיתלות בו או לגרום לו לתלות כלשהי. במבנה בזוגי, יתגלה כאדם משפחתי הקשור באהבה רבה לילדיו ולבן זוגו, אוהב יציבות הן בקשר הזוגי ובן במקום מגוריו, נוטה לבסס את הקשר הרגשי שלו על מעשיות וחומרנות ופחות על מחוות מילוליות רגשיות. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בחומרנות וארציות יתר, בקושי להתחבר לכל הקשור לנפש, נשמה ורוח (אמנם מאמין שזה  קיים אך לא מעניין אותו). במישור החברתי, יבקש את קרבתם של אנשים שבחברתם ניתן ליהנות ולבלות מבלי להשקיע בכך מחשבה מעמיקה או התחייבויות מעיקות. במגעו עם זולת נוטה לנהוג כילד וכך גם ניתפס: מעניין ומצחיק אך לא מספיק אחראי ויציב.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה