ראשי | פירוש השם | משמעות השם הילה

משמעות השם הילה

משמעות השם הילה. משמעות השם הילה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם:  עטרה, כתר השמש, תהילה, הוד, תפארת.

יסודות הטבע בשם: ה- אש  י- אדמה  ל- אוויר  ה- אש.

גימטרייה קבלית:אות דומיננטית: ה' ערך גימטרי: 5.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס'  4 – הקיסר (The Emperor).

משמעות אסטרולוגית: מזל טלה.

צבע מקשר לכוכב: אדום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: יהלום, ספיר לבן, בלאדסטון, סיטרין, ג'ייד.


תכונות וכישורים:
לאש השפעה מובהקת על אישיות אדם זה. האש היא היסוד החזק והיעיל ביותר לתהליך השינוי. היא מסמלת את האמונה ואת כוח ההשתנות. אש הטלה אחראית על הראש ומייצגת את המחשבה והרגש הפורצים בזרימה בלתי פוסקת. באדם זה חיוניות שופעת, יכולת התחדשות, התלהבות, נכונות לפעולה תמידית  ויוזמה. הוא מלא מרץ ונוטה לחלוציות ולעיתים אף לאנוכיות. יימצא כחבר נלהב האוהב לעזור ולתמוך, משתתף בכל ליבו בבעיות חבריו או במתן עזרה. בזכות האש, קל הוא להתעצבן אך אינו נוטר טינה לאורך זמן כי אם שוכח וסלחן כדרכם של ילדים. זהו אדם מיני ויצרי ביותר. זקוק להרבה תשומת לב, אהבה ומגע. הקלף מסמל כוח, עצמה, שליטה, עצמה רוחנית ואנרגיה רבה. שליטה על אחרים מכוח סמכות הנובעת ממעמד או מאישיות. לא אחת יתגלה אדם זה כאגרסיבי  ואקטיבי מאוד הלוקח כל מה שברצונו ולוחץ ופועל עד שהכול נכנעים לרצונו.

האות ה' מסמלת את המרכז הרוחני של העולם, את האלוהיות. הכוח השולט ביקום אינו צריך הוכחות לעוצמתו ובוודאי לא הוכחות פיסיות (עושר, הצלחה, חכמה וכיוב') עוצמתו היא הכוח הרוחני המניע את היקום. באדם זה פועלים שני כוחות מנוגדים אך משלימים, בצורה מאוזנת. והיה וימצא הדרך לגשר בין שני העולמות, יחיה בהרמוניה בעולם החומר תוך מימוש נטייתו לעולם הרוח מתוך הבנה פנימית כי הללו נדרשים ליצירת השלם. והיה והדרך לא תמצא, יחווה לעיתים מאבק בין הכוח השואף להרקיע מעלה אל השחקים הרוחניים בעוד האחר מושך אל מעמקים החיים הגשמיים, היצריים והחומריים. בהשראת האדמה יתגלה כאדם עקשן. אחראי, רציני בעל חוש לביקורת ואף לציניות.

בהשראת האוויר והמספר הנומרולוגי, הוא טיפוס המסתגל בקלות למצבים הפכפכים ולשינויים, מחבב את התנועה והניידות. מהיר לשון ומביע עצמו בקלות ובחופשיות. אדם זה ניחן בנפש עליזה וידידותית, באופטימיות עיוורת ובקסם אישי רב. הוא יבקש את קירבתם של אנשים קלילים שאינם מכבידים על סביבתם ושבחרתם אפשר ליהנות ולבלות מבלי להשקיע מחשבה מעמיקה. ערכים חומרים לרוב אינם מדברים אל ליבו והוא רואה בהם אמצעי שנועד לבזבז על הנאותיו. במגעיו עם הזולת נתפס כמעניין, לעיתים לא אחראי מספיק.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה